HSDL-1000

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:42:37 CET 2004

On Wed, 20 Oct 1999 jozef_stefanec@smtpgw.liebert.com wrote:

> Ahoj,
>
> Sledoval som Vašu diskusiu a mám otázku:
> - keď na mojej aplikácií, pri infra prenose na PC, použijem HSDL 1000,  musím
> ešte použiť     aj  HSDL 7000 ?
>   alebo inak- je v PC použítý obvod HSDL 7000 alebo nie ?
>
> Bez použitia HSDL 7000 sa v podstate jedná o "seriový prenos" na infra.

pokud ma motherboard modulaci irda a konektor (vetsinou 5 pinovy dle
intela) tak to jde pripojit primo, jinak je nutne seiovy port premodulovat
pres hsdl-7000. Takze normalni seriovy port potrebuje hsdl-7000, zatimco
na tech boardech s irda a timhle konektorem je to uz modulovane (i kdyz
jinym broukem nez hsdl-7000)

lada

> Každá informácia bude dobrá.
> Pekný deň, Jozef.

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/

Daląí informace o konferenci Hw-list