IrDa port (Was: Re[2]: HSDL-1000)

BEKE Frantisek beke
Středa Březen 17 11:42:37 CET 2004

> pokud ma motherboard modulaci irda a konektor (vetsinou 5 pinovy dle
> intela) tak to jde pripojit primo, jinak je nutne seiovy port premodulovat
> pres hsdl-7000. Takze normalni seriovy port potrebuje hsdl-7000, zatimco
> na tech boardech s irda a timhle konektorem je to uz modulovane (i kdyz
> jinym broukem nez hsdl-7000)

Hmm... ak mam teda na boarde "IrDa" port (5 pinovy), tak staci len tu
"srandicku" tam pripojit, a uz by som mal funkcny IR port?
Ci to je len jednosmerne?
Mate s tym niekto skusenosti?? Chodi to uz takto niekomu?
Rad by som vyuzil ten IrDa port, co mam na MB, ale nexce sa mi
"vyhodit" na to dalsich cca 2000,- Sk/Kc...
F.