Tranzistory

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:42:37 CET 2004

Ahoj,

trapi ma jedna vec:

Niekde som nasiel nejaku schemu nf zosilnovaca s budicom od
SGS-Thomson TDA 7250 a mimo puzdra su este vystupne
vykonove tranzistory (zeby vysledne prudove zosilnenie?). Su to
komplementarne pary. V scheme sa uvadza, ze:
- pre vyst vykon 60W treba kombinaciu KD649/KD650
- pre vyst.vykon 90W treba TIP 142/TIP147
- pre vyst.vykon 130W treba MJ11013/MJ11014

A ja nerozumiem, cim sa vlastne tranzistory lisia.t.j co za
parameter ovplyvnuje vykon zosilnovaca. Je to parameter h21e (t.j.
prudove zosilnenie?) Alebo maximalny stratovy vykon?

Ako vidno, moc danej problematike este nerozumiem, tak ma
nebite ak som napisal nejaku blbost :-))))

Dakujem
Matus