pajeni SMD

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:36 CET 2004

On Thu, 21 Oct 1999, Slavomir Tomascik wrote:

> Bohuzial, ked na nom zalezi je to asi horsie. Mal som napad, ale stroskotal
> na tom, ze som nemohol zohnat hrot so sirkou aspon 20mm.

Jenom takovy napad (nikdy jsem nezkousel) - sehnat si hlinikovy tenky
plech - neco jako alobal ale mozna silnejsi - ustrihnout z nej malilinkaty
kousek, ten chytit do pinzety levou, pravou pak mikropajku a nahrivat
pin a snazit se zasunout ten Al plisek pod nozicku. K hliniku by cin
moc chytat nemel, takze po vychladnuti by mohla byt nozka volna.

Pripadne si vybrousit nejaky nastroj ze starsiho tenkeho sroubovaku,
kterym by se dalo po nahreti dostat mezi pocinovanou nozicku a
pocinovanou plosku. Odsavacka pri tomhle asi moc nepomuze.

|                             petrsi@jcu.cz                              |