pajeni SMD

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:42:36 CET 2004

Zdravim,

mozna to bude vypadat jako stoprocentní zpusob, jak zlikvidovat desku i
soucastku najednou, ale ja pouzivam leta obycejnou horkovzdusnou pistoli
(samozrejme elektrickou). Nejdriv jsem to pouzival pri vyletovani svabu ze
starych motherboardu (XT, prvni 286 - bezedna studna 74LS a jinych). Desku dam
do sveraku a cast desky nebo jenom jednoho svaba ohreju proudem vzduchu. Behem
deseti sekund ten svab volny (a muze mit i 80 nozicek). Je-li ta deska
soucaskami dolu, vetsinou vypadne sam. Za pet let se mi nepodarilo znicit teplem
jedinou soucastku. Pri trose opatrnosti se da vyndat svab i z desky, kterou
chcete zachovat.

Petr