pajeni SMD

Radek Svaqr ignor
Středa Březen 17 11:42:35 CET 2004

ST> Bohuzial, ked na nom zalezi je to asi horsie. Mal som napad, ale stroskotal
ST> na tom, ze som nemohol zohnat hrot so sirkou aspon 20mm.

Ja jsem s uspechem pouzil velmi tenkou jehlu. S mikropajkou nahrat
nozicku a v okamziku, kdy se cin roztavi tu nozicku jehlou mirne
nadzvednout. Je to piplacka ale svab?byl potom v pohode pouzitelny.
Jen je potreba dat pozor na to aby se nezacalo zvedat moc brzy.?Muze
pak dojit k poskozeni plosneho spoje?(kousek se odtrhne i se svabem)
?

R.S
--
 Radek Svagr