Nokia 5110,6110 a logo

Tony Malecky clouseau
Středa Březen 17 11:42:35 CET 2004

> Zdravim
>
> Na internetu (vyhledavac Seznam) jsem nasel nekolik odkazu na firmy
> co dokozi nahrat logo na Nokii na dalku - pochopitelne za poplatek
> Zajimalo by me jak je to technicky proveditelne - co a jak poslou,
> kde se to zobrazi a jak se toho potom zbavit - modifikace  telefonu na
dalku
> se mi moc nelibi. (Provadi se to snad nejakou SMS s instrukcemi ?)
> Mozna je to blbost tak me nekamenujte pokud sem uplne vedle. :o)))

Prijde ti "neco jako" SMS, ovcem s tim efektem, ze se ti na display napise:
Obdrzeno logo operatora. A nasledne volby jsou prohlednout, cimz zjistis
jake logo ti prislo a dalsi volba je ulozit. Tim se logo ulozi do patricne
pametove oblasti. a pak se zobrazuje na display. Zbavit se toho muzes zase
jen tim, ze ti nekdo posle jine logo. Nebo po kabelu.
Funkcne to je udelane podobne jako SMS. rozdil je v identifikaci. Kdysi jsem
na inetu nasel podrobnej popis jak to vypada.

Tony Malecky OK1HMA