Kabelova televize a vesnican

Kozák Ivan ikozak
Středa Březen 17 11:42:34 CET 2004

Ahoj zdravim vsechny.

Ziju na malem mestecku a tak jsem se s kabelovkou jeste nesetkal akoran jsem neco
malo cetl na HW.cz .
Nyni tato vymozenost dorazila az k nam (uz se kope v zemi v sousednim mestecku)
Zajima mne zpusob pozemniho sireni signalu.
Moje predstava: Nekde parabola ktera bere signal z druzice - konvertor -a pozemni sireni kabelem
az k ucastnikovi. Doma dekoder a televize.
Rad bych vedel zda za dekoder lze napojit vice TV prijimacu a na kazdem sledovat neco jineho.
Pak by v bytovkach stacil jen jeden ucastnik ktery by signal siril dal spolecnym antenim rozvodem.
Bylo by to nelegalni, ale funkcni? :>((
Asi to nejde, bylo by to moc jednoduche. Napiste prosim jak to je.
Nechci krast programy, ale jsem stoural.

Diky
Ivan Kozák
Jablonec nad Jizerou
ikozak@volny.cz