problem se seriovymi porty

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:42:33 CET 2004

To je sice pravda, ale zarizeni MUSI fungovat i s prohozenou fazi (alespon
podle novych norem). Dokazete si predstavit trafo, ktere nepracuje pri
prohozenych vyvodech primaru ?

			Pavel Kaspar

Re: BTW> Ja jsem odpalil taky, ale bylo to ulomenym kolikem v zasuvce a ne
rozdvojkou.

BTW> Polske prodluzovacky, ktere jsem kupoval v IKEA byly zapojeny presne 50
- 50 %. Jak to asi zapojovali ?