Problem s HDD

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:42:32 CET 2004

Josef Hlavac p??e:

> Ale to vite ze to jde. Staci si od Westernu <http://www.wdc.com> stahnout
> utilitku EZ-DRIVE. Pak to pojede. Staci pak jen do BIOSu narvat cokoliv
> pres co se prekouse (treba tech 8GB), nebo by ten disk mel mit primo
> jumper ktery zpusobi ze se bude hlasit jako mrnavy (myslim ze 2GB nebo
> mozna jeste min), ale EZ-Drive potom skutecnou kapacitu najde.
>
> Dalsi moznosti je pouzit OS, ktery kasle na BIOS - napr. Linux, nebo
> (pokud je to sekundarni disk a neni z nej potreba bootovat) ho v BIOSu
> vubec neuvest, Windoze by ho mely najit samy (s rozumnym ovladacem IDE).

Mel jsem podobny problem v praci. Jelikoz to byl stroj IBM, dotazal
jsem se primo u nich. Podle sdeleni byl problem v tom, ze danou kapacitu
disku nezvladal radic (PC uz ma par let provozu za sebou). Nakonec
jsem se musel spokojit s polovicnim diskem, jelikoz EZ-DRIVE jsem
nechtel pouzit. Upgrade BIOSu v tomto pripade pochopitelne nepomuze.

Stepan Husek
husek@datis.cdrail.cz