LCD Off Topic

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:32 CET 2004

>	Takze kdyz budu ten displej pouzivat doma v teplote +20 C, staci,
>	kdyz prislusny pin pouze hodim na zem ?
To rozhodne ne, kdyby ho prejela manzelka vysavacem, tak uz ho asi
nenajdete :-)
Prislusny pin bych pripojil k trimru 1K + odporu 3k9, aby z bezce trimru
slo odebirat napeti 0-1V.

>Ale jinak neni problem
>	tam ten ICL7660 dat, akorat bych potreboval vedet, jak se zapojuje.
>	V zadnem katalogu jsem to zatim nenasel.
To jsou nejake podezrele katalogy. Neni na nich nahodou napsano Quelle? (Az
je mi po te vtipne kasi nejak tezko %-(

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/