PCI VGA CARD

Miloš Kabelka elima
Středa Březen 17 11:42:28 CET 2004

Ty konektory by mohly byt zapojene stejne jako na
Voodoo trojce.
Ten jakoby PS je S-Video (pro prevod na kompozitni
je prilozena kablik s redukci). Pohled na konektor
karty.

                 ---
 chroma       /   #   \      luma
 (colors)--  / o     o \  -- (brightness)
             |         |
  ground --  \  o   o  /  -- ground
              \       /
                --^--

Feauture konektor ma Voodoo nazvany jako digital
video input a zapojeny takto:

2                     26
-----------------------
o o o o o o o ... o o o