4..20mA

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:42:27 CET 2004

A co dat kostku cukru mezi kolicek na pradlo, opatreny kontakty z pripinacku
? Pri urcite vlhkosti se kostka rozpusti a kontakty sepnou...

To bude urcite pod 100 Kc, akorat ten servis se prodrazi... :-))

Cidla, ktera mi pouzivame, stoji cca 3000 Kc. Ale kolega nejak resil vlhkost
ve skleniku, za par korun, zeptam se ho, az dorazi do prace.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz

----- Původní zpráva -----
Od: Petr Žák <petrzakcse@kralovopolska.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 4. listopadu 1999 6:05
Předmět: RE: 4..20mA

> Na vlhlost budete asi muset vytahnout nejakou tu stovku. Alespon ja jsem k
> tomuto zaveru dospel po celkem intenzivnim pruzkumu. Prave tenhle tyden mi
> prisly dva vzorky, trvalo to asi dva mesice :-(

to neznie velmi lakavo :-), ale som si isty ze v strasne starom katalogu
firmy KTE /myslim/ bol senzor do 100 sk. existuje este ta firma ?
www.kte.cz nieje, inac to najst nemozem
P. rosko

Ta diskuse ohledne cidel je velice zajimava
ja jsem drive resil podobny problem a dostalo se mi
do rukou velice zajimave cidlo z meteorologicke sondy
tehdy to byl vyrobek NDR ale i dnes se pouzivaji
meteosondy a tak bych skusil sehnat tu dnesni sondu
ona je totiz na jedno pouziti a tak je k sehnani
a to cidlo je(bylo) z strivka kance ktere se vlhkosti prodluzuje,  to je
snimano jednoduchym zpusobem a prenaseno
ne zem k dalsimu zpracovani
je u toho i cidlo teploty a tlaku

Petr Žák
Česká společnost elektroniků