Colorgraf Aritma 0512

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:26 CET 2004

On Thu, 4 Nov 1999, Pavel Chromy wrote:

> Nekde (myslim, ze to bylo v tehle konferenci)
> padla zminka o pouziti Colorgrafu Aritma na kresleni plosnych spoju,
> jak se to technicky provede?
> (jake pero, jeho uchyceni, software atp.)

Zkousel jsem to - je treba vyndat takove ty packy aby tam plosnak projel.
Plosnak prilepit lepici paskou na takovou tu folii (co se na ni tisknou
fotopredlohy) - ne ze by to s tim melo neco spolecneho, ale je dobre
ohebna a pri tom pevna . No a ta A4 folie se pak da do plotteru a on
maluje na ten plosnak. V tom by problem nebyl - problem byl v peru. Pouzil
jsem jsem pera Centrograf - nekde jsem to koupil primo na plosnaky -
pres redukci a takovy ten cerveny lihovy lak. Mel jsem dost velke problemy
se zasychanim - ten plotter jede hezky stejnou rychlosti pomerne malym
pritlakem, ani pri zvedani/pokladani s tim moc nemlati, takze to dost
zasycha. Ten lak je taky blbej - vetsina tlustsich car se dela tak, ze se
kresli vic linek vedle sebe - a ten lak po nakresleni prvni linky trochu
zaschne ale ne zas tolik aby byl pevny, takze kdyz se zacne vedle kreslit
dalsi linka tak se ta prvni trha...

Pokud by se podarilo vyresit problem s lakem, byl by to docela fajn
zpusob pro desky mesich rozmeru 10-15cm

|                             petrsi@jcu.cz                              |