interface mezi TTL a RS232

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:42:25 CET 2004

> Mam diar CASIO SF 8350R a chtel jsem ho propojit s PC. Nasel jsem si
> jednoduche zapojeni s MAX232 (napajeni ze ser. linky DTR a RTS, ja vim, ze
> to neni ciste, ale budice drzi). Misto MAX232 jsem pouzil HIN232CP, ktery

Ja jsem to resil dvema tranzistory, dve diody, maly elyt a 4 odpory a moje
CASIO SF-4300 komunikuje i pres 2m dlouhy kabel bez problemu.
Zapojeni je velmi jednoduche : z DTR a RTS diodami sloucene napajeni, elyt
10uF; vstup do PC resen pres 10k do baze, E na zem, C  je na RX a pres 1k na
napajeni; vystup z PC pres odpor M1 do baze a pres 10k na zem (napetovy
delic 1:10 => prechod vydrzi i zapornou polaritu), E na zem, C do CASIA (ma
vnitrni pull-up).

Dulezite je v obsluznem SW nastavit DTR a RTS na log.0, t.j. +cca 12V.

Jarda