C-Bus

Tomi Borovicka tomi
Středa Březen 17 11:42:23 CET 2004

se sbernici c-bus nemam osbne zadne zkusenosti ale pri studiju materialu k
sbernici i2c jsem take narazil na termin c-bus a prubeh signalu a casove
specifikace.. nanestesti jsem zcela nepochopil vyhody ale pripada mi to jak
kdyby sbernice c-bus mohla parazitovat na i2c..jinak informace cerpam s i2c-bus
specification - katalog philipsu 1989...

s pozdravem

    tomi borovicka