Plastikove prepazky do skrinek MARS

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 11:42:22 CET 2004

V Brne v budove CHEPOSU (Brnaci vi - tri vysoke vyskace na Sumavske ulici)
je
podnikova prodejna AGRIE. Krome nahradnich dilu k systemu VARI a jinym
zemedelskym vecem tam maji i tyto "nahradni" dily ke skrinkam MARS.

Pokud se nezadari nic blizsiho, tak mi napiste na osbni mail. Neco v tom
zkusime udelat.

		S pozdravem

			Zdenal Kaspar

			zdenek.kaspar@pvt.cz