Colorgraf Aritma 0512

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:42:22 CET 2004

On Mon, 8 Nov 1999, Petr Simek wrote:

> a taky ruka hned citi kdyz pero 'prizaschne' ze nekresli dobre a hned to
> napravi.

> s fixy mam taky spatne zkusenosti - ten lak se mi zda byt lepsi.

co takhle nejakou vykonnou ledku a pri kazdem cuknuti motoru ji vybudit na
konsta\ntni dobu? Colorgraf 0516 ma dostatecne maly krok na to aby to
fungovalo.

> Zajimave. Napadlo mne jeste neco - udelat pero na zpusob deskjety - aby
> to inkoust/lak strikalo po mikrokapkach. Nebo kvedlat nejakou civkou s
> tim teliskem v tom peru ve kterem je vlepen ten ocelovy dratek co
> prostuchuje tu trubicku kterou tece inkoust aby nezaschl. Takove male
> mikrocerpadlo spoustene kdyz je pero dole.

Ja mam takove zkusenosti, ze kdyz se kresli hodne male kratke carky a
casto se meni smer nebo se kresli sikme cary (skladaji se z posuvy ve 2
smerech) tak to tu barvu mnohem lip vyklepava jak se to cuka.

> ja jsem presel na vrtane univerzalky - kdyz vyrabim jen jeden kus, je to
> nejrychlejsi, ale neda se to udelat moc male. Zase odpada to hnusne vrtani
> .. :-)

> Jenze to asi taky neco stoji ?

ale je to nakonec levnejsi nez se s tim doma s**t. a jeste to vrtat.

> |                             petrsi@jcu.cz                              |

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/