LCD Off Topic

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:22 CET 2004

At 12:07 8.11.99 +0100, you wrote:

>Nevim, co mate za displej, ale ja pouzivam BEZNE znakove LCD
>moduly 16znaku x 2 radky a opravdu staci trimr 5k mezi vcc a gnd,
>tedy bez zaporneho napeti! NIKDY jsem s tim nemel sebemensi
>problemy!
>Moduly jsou klasicke od firmy Data Vision nebo Data Image, ale
>jsou to kompatibilni s dalsimi moduly (viz napr. katalog GM, Koala
>apod.).

Ja bych tipoval, ze potrebne napeti souvisi s typem kapalnych krystalu,
teplotou a multiplexnim pomerem. Taktez se uplatni vzdalenost elektrod mezi
prednim a zadnim sklem (neb rozhodujici je intenzita elektrickeho pole,
nikoliv napeti). Ve hre je proste rada parametru, ktere u Vaseho displeje
jsou vice odlisne, takze vyzaduji zaporne napeti. Pro modely z GM staci
kolem +1V pri 20 stupnich C.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/