Cidlo tlaku respektive podtlaku

Martin Marusak m.marusak
Středa Březen 17 11:42:21 CET 2004

Je treba take pocitat s tim, ze tlakove pomery na sani cerpadla se budou
menit i s pripadnou zmenou prutoku. Pokud prutok nebude v podstate
konstantni, muze to delat problemy. K vyraznemu podtlaku dojde i v
okamziku spusteni cerpadla.

Mozna by slo pouzit plovak a bezdratovy prenos informace (problemy s
baterii) a nebo spoustet cerpadlo jen na urcitou maximalni dobu, aby se
studna nevycucla uplne. Pri tom by slo sledovat i casy, kdy cerpadlo
nebezi, a odvodit z toho, o kolik se studna mezitim doplnila.

M. Marusak