Cidlo tlaku respektive podtlaku

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:42:21 CET 2004

Petr Simek wrote:

> On Wed, 10 Nov 1999, Tom Mazouch wrote:
>
> Ehm 30metru - to asi znamena ze mate cerpadlo ve vrtu a merite na vystupu
> ne ? Na vstupu muzu mit maximalne 10m (tedy spis 8-9).

Vim, bral jsem to jenom jako priklad, ze kdyz voda tece, muzou se s
tlakem dit divny veci. Samozrejme, ze cerpadlo je na dne (jinak bych mel
zahradu plnou vedcu z celyho sveta :-).

> To muze delat typ cerpadla - neni pistove nebo vibracni ? Rafika se
> obvykle klepe u pistovych kompresoru na vystupu . Vibracni cerpadlo
> dava taky vodu 'po kvantech' . Ja mam cerpadlo rotacni - klasicky
> darling.

Grundfoss SQ3/55 (rotacni ponorka).

> No - nakonec to mozna neni tak spatny napad s temi elektrodami. Merite
> to jako odpor nebo jako kapacitu ?

Merim odpor (s kapacitou bych asi na tak dlouhym dratu neuspel a ponorit
i elektroniku...o problem vic).
Zkousel jsem merit ss (cvakl jsem to na ohmmetr) a ziral jsem, jaxe ze
dvou nerezovejch elektrod stal clanek.
Jinak sonda tvori keson, takze se nemuze mezi elektrodama natahnout
vodiva draha vodniho sutru. Leda by se obalily tak moc, ze by se dotkly.
Sondu jsem koupil, rekl jsem si, ze jim ty prachy dam minimalne za
napad.

  TomM