Teploty

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:19 CET 2004

On Thu, 11 Nov 1999, Jindra Polivka wrote:

> Jinak abych nebyl takovy protivny tak SCSI disky snesou vyssi teplotu nez
> disky IDE a mivaji teplotni kompenzaci. Je to zrejme dano i vyssimi otackami
> i kdyz i mezi disky se jiz objevily disky se 7200 otackami. SCSI maji nyni
> az 10000 otacek/min.
>
> Na mojich discich UW SCSI asi neudrzis ruku vice jak 20 sec. a presto chodi
> spolehlive.

:-))) To jsem si taky myslel nez mi chciply dva SCSI 2GB (seagate)
postupne za sebou na prehrati ... Stejne se divim ze tam vyrobce
neda nejakou ochranu typu 'vypne disk a zacne piskat' kdyz se prekroci
teplota. Preci jenom je lepsi chcipy server ktery nabehne po vychladnuti
nez data v h.....

|                             petrsi@jcu.cz                              |