Jak se ptat

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:19 CET 2004

Moje mamka vzdycky rikavala: Lina huba - holy nestesti.

Pokud se na neco ptam a ocekavam, ze mi nekdo naprosto zdarma ve svem
volnem case odpovi, tak se ho nebudu snazit odradit tim, ze ze me bude
muset kazdou informaci pacit, ale naopak, budu se snazit poskytnout vsechny
udaje, ktere se k dotazu mohou vztahovat. Vcetne neprimo souvisejicich
informaci, jako uvedeni svych moznosti, financi, ktere jsem do projektu
schopen/ochoten vlozit, v kolika exemplarich ma spatrit svetlo sveta apod.

Je take vhodne uvest, jakou snahu jsem jiz v danem smeru vyvinul a na cem
me dalsi usili ztroskotalo. Mam totiz pocit, ze mnohe z dotazu se daji
zaradit do kategorie "chtel bych si udelat tohlencto, jeste jsem na to ani
nesah, poslete mi schema".

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/