Napajeni ZIPky z PC

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:18 CET 2004

On Fri, 12 Nov 1999, Pavel Kriz wrote:

> Ahoj
> pendluji na vzdalenost 100km tam a zpatky a taham s sebou
> externi mechaniku ZIP. Zasadni nevyhoda je hmotnost jejiho zdroje,
> ktery vazi mnohem vic, nez vlastni mechanika!
>
> Proto bych rad vyresil jeji napajeni ze zdroje v PC, aby mohl nechat
> adapter na jednom miste (tam, kde ji nenapajim z PC).
>
> Adapter ma vystup 5V / 1A, coz by nemel byt pro zdroj v PC problem.

stridavy nebo stejnosmerny ? Dporucuju udelat mezikonekor a merit -
hlavne jaky ma odber . Stejnosmernych 5V lze vzit z napajeni klavesnice -
sam tak napajim programator s odberem asi 600mA . Predpokladam ze zhruba
1A by z toho konektoru mohlo jit odebirat, neco z toho sezere samotna
klavesnice, takze tak do 800mA by to snad slo ..

> Ale chci se zeptat, jestli ji neublizim ?!? Prece jen to neni levna
> hracka a letosni Jezisek by nerad slysel, ze jsem zrusil jeho minuly
> dar ;-) Podeziravy jsem proto, ze adapter je evidentne trafo. Dost se

to bude kvuli cene - to trafo je bude stat mozna petkrat min.

|                             petrsi@jcu.cz                              |