Z elektrotechnicke konference jsem dostal uvedene novinky

EZS Brno, cech elektrikaru elektrikar
Středa Březen 17 11:42:18 CET 2004

Z elektrotechnicke konference jsem dostal uvedene novinky,
ktere jsou k precteni na www.elektrika.cz.

Cim merit? 13.11.1999 Modry panter ceni zuby a vi proc! S takovou nabidkou,
proc ne.

Bezdratove ovladani spotrebicu 11.11.1999 Jak rozsvitit a nesekat do zdi?
Reseni je nasnade.

Zaklady, teorie. Proud, Amper
Elektroinstalacni materialy, Vodice a kabely
Elektroinstalacní materialy, ukladani vedeni, kabelove kanaly
Elektricke stroje, transformatory
Rozvody energie, vnitrni rozvody, Pripojnicove prachotesne, rozvody
Predpisy a normy,  Pracovni pomucky

Objednavka katalogu firmy Schrack, novy katalog pristroju do el. rozvadecu.

Firma i-center s.r.o., velkoobchod elektrotechnickym materialem nabizi volne
misto na funkci OBCHODNIHO ZASTUPCE pro region Praha a Stredni Cechy.
Pozadavky: SS vzdelani, praxe v oboru elektro, ridic. prukaz sk.B

Ctenar
elektrikar@volny.cz