AD420 a MC68HC705B16

Andrej Jancura andrej.jancura

From: <zmazac@iol.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, November 15, 1999 6:50 AM
Subject: AD420 a MC68HC705B16

> Zdravim ,
> mohl by mi , prosim nekdo poradit kde se daji sehnat v kusovem
> mnozstvi AD420(ANALOG DEVICES) a MC68HC705B16(MOTOROLA) ?
> Diky ,
> Mazac

Ahoj,

Analog sa da zohnat cez web ako vzorky (zatial mi vzdy prisli, aj ked 8001
po mesiaci, ale prisli), potom tusim ked som volal do Dialogue, tak tak som
nemal problemy tiez, predali 1/2 kusy. Tu Motorolu cez Elbatex alebo Macro
(to sa uz ale tiez doj... v poskytovani sluzieb). Ekvivalent k nej je B32,
ale treba si precitat taku zelenu knizocku, pretoze tie Bxx su kazde ine,
ale soft by mal fungovat ( ak nie, treba pridat 2 riadky kodu a vsetko je
o.k. ).

Hm, vsetko je to na Slovensku, tak asi nic pre Teba...

A.

p.s.: este ma napadlo spoerle.com, tusim je aj v Prahe...