Volba procesoru

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:42:17 CET 2004

Dostal jsem se pred nasledujici problem. Mam
fungujici aplikaci na AT89C52 s krystalem 18,432
MHz. (Seriova komunikace na 38 400Bd,
preruseni od casovace 4kHz). Potrebuji ji vsak
ponekud upravit. V soucasnosti vyuziva vykon
procesoru v kritickych stavech temer na 95%. Z
toho vyplyva, ze bych potreboval neco
vykonnejsiho.
Poradte mi prosim, jakou cestu zvolit. Prechod na
uplne jiny typ procesoru bych videl jako posledni
moznost, z duvodu kompletniho prepracovani
aplikace.
Napadly mne jine od ATMELu (AT90S..,
AVR..) Bohuzel nemam zkusenosti s jinymi
procesory, a tak nevim co volit.
Druhym omezenim pro mne je programator.
Potreboval bych procesor, kde cena programatoru
bude prijatelna, idealni stav, seriove
programovani.

		Diky za rady

Martin Locker