Tuhnuti pocitace

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:42:17 CET 2004

V podobnych pripadech byva na vine velmi casto pamet RAM. Muze byt jine
rychlosti
- 60, 70ms nez vyzaduje PC, nebo jsou zkombinovany SIMM ruzne rychlosti
nebo od
ruznych vyrobcu, nebo muze byt nektery SIMM pochybne kvality. Takova
zavada se
casto pod DOS vubec neprojevi, ale Windows pamet intenzivne vyuzivaji a
tak dela
problemy.
Muj navrh - zkuste si nekde pujcit SIMM a zamenit je za ty Vase. Nekdy
pomuze
i jen prohodit SIMMy mezi sebou. Pozor, abyste pouzival spravny typ
SIMMu - EDO
nebo ne-EDO. Tyto typy od sebe nerozeznate - na pohled jsou stejne , ale
vysledek
je fatalni.

Dalsi problemy by mohlo delat postupne "odchazeni disku", pretaktovani
procesoru,
nespravne nastavene parametry prace s pameti v BIOSu, zavirovany PC atd.

Proste variant je mnoho. Ale nejcasteji, pokud jsem mel takovou zavadu,
byla na
vine ta RAM.

		Martin - OK1UGA