AD420 a MC68HC705B16

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:42:16 CET 2004

> Traduje se, ze Motorola je vytizena milionovymi dodavkami pro automobilovy
> prumysl a jeden kus pro nejakeho kutila ji nechava chladnou.

Tvrdy biznis -> na kutiloch sa nezaraba...

> Ale muzete mit
> stesti, akorat netusim, kde zacit. Asi kdekoliv.

Najlepsie v Prahe u toho Spoerle. Ako tak pozeram, nejake maju na sklade...

Charkovská 24
101 00 Praha 10
Fax (02) 71 74 20 01
Tel. (02) 71 74 20 00

> Ja osobne bych nedal do zadneho vyrobku nic, co zacina MC68 - prilis mnoho
> negativnich referenci. To same Maxim.

Ako ste uz spomenuli, dava sa to hlavne do aut, takze asi volaco uz len
vydrzi. Alebo si myslite, ze cele BMW je na xx51 a im podobnych? Druhy
priklad, trh s mobilmi: 1) Motorola 2) Nokia 3) Ericsson... Co myslite, co
je v tych prvych dvoch... Pokial teda odmyslime problemy s distribuciou, tak
chybat bude asi nieco ine...
A.

p.s.: samozrejme toto je na dlhu debatu, ktora nikam nevedie...