Rozdiely klonov '51 (Bolo Re: Prerusenie od casovaca na i51)

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:42:16 CET 2004

Straka Matus wrote:

> Dik za informacie, som rad ze tak je, akurat mi to vyhovuje.
> Ten moj procesor je Temic, ale myslim ze je 100% compatible.
>
> Jedina vec, ktora ma voci orig. intelu zaskocila je, ze ma vnutrny
> oscilator inak zapojeny. Trochu som sa hral s Atmelom 89C51 v
> simul. doske (LAB51, zdravim HW server :-)), no a tam som mal
> 12MHz, ale krystal, takze som nic nepozoroval. Potom som zacal
> robit nieco do skoly, potreboval som tam dat integrovany oscilator
> (daky v DIP puizdre), kukol som sa do mojich mudrych kniziek ("P.
> Skalicky: Mikroprocesory rady 8051" a "Tesla: Konstrukcni katalog
> [...]

Rozd?l v zapojen? oscil?toru nen? z?visl? ani tak na v?robci, ale na technologii - je rozd?l mezi
verz? CMOS (v?echny nov?)a star?? HMOS. U HMOS se vstup XTAL1 (pin 19) p?ipoj? na zem a XTAL2 (pin
18) je vstup hodin, u CMOS se XTAL2 nezapoj? a hodiny se p?ivedou na XTAL1. Pokud se d?v? rovnou
krystal, je to jedno.

Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2