Tuhnuti pocitace

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:42:16 CET 2004

A to me prave na Woknech stve; ze nabootuju na jednom pocitaci, pak
vyndam hard a nabootuju z nej v jine masine a muzu se jit povesit,
protoze zhola nic nefunguje... To provazani s hardware je ve Windows
desne.

Muzu vrele doporucit Linux - nejvetsi absurditou je, ze v Linuxu je
mnohdy lepsi podpora veskereho hw (prace dobrovolniku), nez ve
windows (kam delaji drivery primo vyrobci hw).

Bye, Pavel