PIN2 kod

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

> Ahoj
> nevite nekdo co s mobilem, u ktereho nejde zmenit PIN2 kod ? Nejde to ani
> pres **052*PUK2*newpin2*newpin2# - hlasi mi to funkce neni mozna (PUK2
> zadavam urcite spravnej), a kdyz se pokousim zmenit PIN2 pomoci menu PIN2
>
> zmenit tak to zahlasi: pristroj je uzamcen. Nevite nekdo co s tim ? Je to
> ALCATEL O.T.C. a paegas twist karta.

>Nevim jak Paegas, ale u Eurotelu (aspon se domnivam, takze me
>nekamenujte), se prave pod PIN2 schovava jeste cerpatelny kredit GO
>karty. Tudiz PIN 2 nejde zadavat (ani menit), protoze tim by jste si
> [...]

Neni pravda. PIN2 chrani pouze dalsi funkce v menu, napr.: viz vyse.
Samozrejme jde zmenit, stejne jako PIN1, kod pristroje, MENU kod, sitovy
kod.
Aby si ho zmenil musis znat pochopitelne puvodni kod. Mam tentyz foun
Alcatel ATC
s fimware 3.01 a kartu TWIST. Prave sem to zkusil zmenit a de to.
MENU/Zajisteni/PIN2-kod/Zmenit. Nevim f cem je problem.

S pozdravem Raven