Tuhnuti pocitace

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

At 14:58 15.11.1999 +0100, Jakub Ladman wrote:

>V dobe pouzivani W95 se mi pocitac zahryzl zhruba tak jednou, dvakrat za
>tyden, po prestupu na W98 cekalo prijemne prekvapeni 6 mesicu nic.
>Ale ted, ted je to kdykoli asi od 10 do 100 minut od spusteni pocitace.
>Reinstalace nepomohla, pokusy v menu co delat v nesnazich take chvaly
>nezaslouzi.
>Nepredpokladam ze by se jednalo napr. oprehrivani procesoru, neb v DOSu se
>nikdy nic takoveho neprihodilo.

Zrovna vcera jsem presne tenhle problem s mim pocitacem vyresil. Asi mesic mi porad padali Wokna, vyskakovali modre obrazovky, tuhla mys apod. V DOSu vsechno jelo uplne OK, i autorouter v OrCADu, coz je IMHO take vypocetne narocna aplikace. Mam Intel P166. Problem byl v tom, ze se prachem uplne zanesl a ucpal vetracek na procesoru a ten dosahoval takovych teplot, ze kdyz jsem pocitac vypnul a chtel jsem procesor vyndat z patice, taxem se o nej spalil tak, ze malel letel na druhou stranu mistnosti ;-) Vetrak jsem rozebral, vycistil a namazal a vsechno zase jede jak ma. Zkus opravdu zkontrolovat ten vetrak !
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan