Ochrana vstupu [summary]

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

On Tue, 16 Nov 1999, Petr Krc wrote:

> To je docela zajimavy napad, urcite se bude nekdy hodit.
> Obavam se vsak, ze v tomto zapojeni by doslo ke zkresleni
> mereneho napeti na okrajich rozsahu.

No ale co by jste jeste chtel ? - samozrejme ze 0.2 pobliz napajeciho
napeti uz se ten ochranny obvod asi zacne podilet na vstupnim proudu,
ale ochranu ktera by najela presne pri napajecim napeti tezko postavite.

Muzete ten mustek upravit a dat tam schotky nebo neco co ma 0.3V.
Pak ochrane diody kdyz date kremikovky, takse zacnou otvirat pri
0.5V (+/- 0.2V pres napajeci napeti) a maximalne se otevrou pri
0.7 (+/- 0.4V pres napajeci napeti). Pokud by jste to chtel uplne
'nachlup' musel by jste to chranit pomoci OZ - jenze to by jste
potreboval asi jeste dalsi napajeci napeti.

|                             petrsi@jcu.cz                              |