Tuhnuti pocitace

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

Bacha na ventilatory, mohou se treba tocit, ale pokud se zastavi v urcite
kriticke poloze tak se uz be pomoci ruky nerozbehnou.
Jinak kdysi jsem pracoval s pocitacem, ktery delal neplechu - obcas modra
obrazovka obcas sam od sesbe reset. Nebyla to takova hruza. Uplne z jineho
duvodu jsem tam pridal nahodou 16M pameti a od te doby je klid. Nevim proc
ale nechavam to konovi nebo konferenci.

--
Lubomir BERKY
Drnovice 567

>Zrovna vcera jsem presne tenhle problem s mim pocitacem vyresil. Asi mesic
mi porad padali Wokna, vyskakovali modre obrazovky, tuhla mys apod. V DOSu
vsechno jelo uplne OK, i autorouter v OrCADu, coz je IMHO take vypocetne
narocna aplikace. Mam Intel P166. Problem byl v tom, ze se prachem uplne
zanesl a ucpal vetracek na procesoru a ten dosahoval takovych teplot, ze
kdyz jsem pocitac vypnul a chtel jsem procesor vyndat z patice, taxem se o
nej spalil tak, ze malel letel na druhou stranu mistnosti ;-) Vetrak jsem
rozebral, vycistil a namazal a vsechno zase jede jak ma. Zkus opravdu
zkontrolovat ten vetrak !