Klavesa

Hruska Ladislav hruska
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

>V akom systeme?

Tak to jsem trochu opomenul Win98.

>Pokial viem, tak Unix a aj W-NT maju podporu pre
>naplanovanie spustenia ulohy pre konkretny datum
>a cas.

Nejde mi ani tak o zapnuti jako spise o ukonceni ulohy, v programu mohu
nastavit cas zapnuti a vypnuti ,problem je  v tom ze pred ukocenim
(ulozenim)hodi nejakou hlasku ,kterou je treba potvrdit aby se program
ulozil a ukoncil(vse probehne v poradku).
Program je TV center a pouzivam ho pro video zaznam z  prum. kamery na PC.
Bohuzel , vypnou-li proud ,prave kdyz na monitoru sviti ta hlaska, tak mam
po zaznamu. Nemuzu u toho porad sedet, proto bych potreboval ten programek
nebo se nejak zbavit te hlasky(jen vedet jak).