PIN2 kod

Tony Malecky clouseau
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

Tak nevim, ale na sim kartu je zaruka pul roku. A pokud nedela to co podle
manualnu delat ma, tak je to jasnej duvod k reklamaci ne? Normalka bych to
reklamoval u prodejce a at se stara. Podle mne nema sanci ... A pokud v
manuale neni vyslovene uvedeno, ze po 10 zadani neceho dojde k nevratnemu
zniceni a tudiz se na to nevstahuje zaruka, pak to musi resit jako
reklamaci...

Tony Malecky OK1HMA