Bazary v Praze + INFO O RADIOBURZE

Jindra Polivka jpolivka
Středa Březen 17 11:42:14 CET 2004

Zde jsou nektere co obcas rad prohlednu je-li cas.

- Ve Vaclavske pasazi na Karlove namesti
   (v posledni dobe se velmi zlepsili)
- Altech v Kolinske ulici na Vinohradech (ulice je naproti hotelu Flora)
- vedle Pavlaku v  Lazarske nebo Sokolske ted nevim presne (je to do 100m
smerem k  nuselskemu  mostu)
- Elsa bazar v Zagrebske (1 stanice tramvaji nad nam. Miru)
 vice si jich ted nevybavim ale snad ti to pomuze

JINAK 20.11. V SOBOTU  JE  TRADICNI  RADIOBURZA  VE SKOLE  V  UL.
VRATISLAVOVA.
CB, RADIO, PC, STARE VERKY ATD.....
JE TO KOUSEK OD ZELEZNICNIHO MOSTU
          ZACATEK V 08,00
PS: rezervace stolu den pred burzou na zaznamniku prazskeho telefonu c.:
90000751
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
http://www.cbazar.cz