Pajeci podlozka

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:42:14 CET 2004

Ahoj Lidicky,
>----------
>Od: snail@iol.cz
>Komu: hw-news@list.gin.cz
>PRedmEt: Pajeci podlozka
>Datum: 18. listopad 1999 10:38
>
>Je to sice 'low tech' problem, ale rad bych se inspiroval zkusenosti
>druhych - na cem pajite? Ja pouzivam kartonovou podlozku (odpad z
>paspartovani), ale ta se po case zacne drobit a poustet chlupy, ktere pak
>musim pracne dobyvat z vyrobku. Rad bych vyrobni proces inovoval. Dik.
>
>J. Hanzal
No ja osobne doma pajim na starem stole, kteremu to nevadi .-)) na
povrchu je neco jako pvc. Teda obcas z nej musim odrat kalafunu, ktera
se sem tam nakapne... ale pro moji potrebu to staci.. jinak v praci
jsem mel antistatickou podlozku, je to takova divan umela hmota, ale
jinak me vyhovujici...

ByE milan