Programator ATMELu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:13 CET 2004

>Zaujimave, neviete nahodou o niekom, kto by ponukal programator, ktory by
>ponukal nieco aj pre mna. Malo by to vediet programovat PIC, AVR a 89C... V
>podstate vsetky sa programuju seriovo, ale este som nikde nic taketo
>nevidel...

Vzhledem k tomu, ze vyrobni naklady na takoveto 'urob si sam' programatory
vetsinou nepresahnou 100Kc, muze si i neprilis zamozny elektronik doprat
programatory dva ci tri.

Ale mozna mate na mysli neustalou potrebu prehazovani kabelu, ktere by
jeden univerzalni programator ucinil pritrz. Musim priznat, ze i me jsou 4
seriove porty malo, a tak mi obcas nezbyva, nez prehazovat :-(

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/