Riadenie krokoveho motora s L6219

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:13 CET 2004

>nepracoval niekto s Vas s obvodom L6219 (SGS-Thomson), alebo
>podobnym? Sluzi na riadenie krokoveho motora. Uz mi asi 4 odisli,
>tak by som rad nieco prediskutoval.

Tipoval bych, ze to bude duvod cislo 4 - pri skratu nema motor zadnou
indukcnost, potom je strmost nabehu proudu 'nekonecne velka', nez se
komparator vzpamatuje (nebo ma mozna taky zamerne mrtvou dobu) tak neco
shori, nejspis vykonovy tranzistor. Proudova pojistka na zdroji muze byt
rychla nebo pomala, to je jedno, predpokladam, ze na desce mate jeste
nejaky poradny kondenzator, ten doda dostatek energie na odpaleni integrace.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/