Programator ATMELu

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:42:13 CET 2004

> bude
>
> Ono to zas tak jednoduche nebude. Jestli ovsem hovorite o Atmelu tak
mozna.
> Jinak pro programovani AT89C55 se musi pripojit jeste jeden pin - staci v
hw
> programatoru od atmelu udelat pouze propojku. (pin pro adresovatelnost vic
> jak 16 KB). Samozrejme take upravit sw. Ovsem ten je prilozen ve zdrojovem
> kodu, takze neni problem.
> J.Nesvacil

Myslim, ze prog. ATMELA na HW serveri vie AT89... (popripade s malymi
upravami) vsetky. Ak sa pozriem na tu schemu, tak tam treba podla mna pridat
ozaj len minimum, pretoze napr. AVR stacia TTL signaly RST, XTAL a tri draty
SPI, co na tej doske k dispozicii je. Pri seriovych PIC, je to podobne, CLK,
a obojsmerny DATA. Toto ide v principe zo zapojenia urobit tiez, je tam
tusim niekde trojstavovy budic... RST by potreboval asi LM7808 a jeden
spinaci tranzistor navyse. Ale toto by tiez napr. odpadlo pri 16f87x, kde na
to zase staci TTL na nejaky pin. No a potom este SW a mohlo by to ozaj
vediet vsetko, 2051, AVR, PIC... A pre bastlenie min. s flash mcu by to bolo
uplne idealne.

Toto mala byt skor inspiracia a nie zbytocne filozofovanie o data-switchoch,
prehadzovani kablov a pod.

A.