Tuhnuti pocitace

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:42:12 CET 2004

chyba procesora, chyba na doske, chyba v pamati, chyba na disku, skoro cokolvek moze
resetovat pocitac, win je jeden z najlepsich testovacich programov, ked sa vyskytne niekde
len mala chybicka tak padne. parkrat sme vo firme menili pamat, ziaden program nenasiel
chybu, ale windowsy stale padali, po vymene pamate to islo OK. Inak som videl chodit win95
aj na 8 MB a nepadalo to, aspon nikto nemal tolko trpezlivosti aby sa dockal ich padu:))

aj z lacnych komponentov sa da poskladat pocitac kde win95 nebude padat, len treba
mat znamych v pocitacovom obchode aby vam mali trpezlivost menit komponenty na skusanie
dovtedy kym to nepojde bez problemov. Posledne dva takto rozchdzane pocitace mali
problemy s grafickou kartou a zvukovkou, takze moznosti je dost:)) vela stastia

ale staci zacat programovat a ono to zacne padat aj na skvelom stroji;))

Bohus

hw-news <hw-news@list.gin.cz> on 19.11.99 10:17:41
Please respond to hw-news <hw-news@list.gin.cz> @ SMTP