Tuhnuti pocitace

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:42:12 CET 2004

Mne sa podarilo takto stravit jeden tyzden nad HPIB kartou. Okrem toho, ze s
nou boli nekonecne problemy pri instalacii, tak sa s casu na cas pocitac
znicoho nic zasekol, a ostal uplne tvrdy. Obcas sice reagoval na reset z
klavesnice(to bol ten lepsi pripad), ale potom ostal visiet bios, po starte
sa ako posledna vec detekovala RAM-ka. Jedine co pomohlo na 100%, uplne
vypnut a potom po chvili znova zapnut pocitac do siete. Pokial mi to robilo
len s casu na cas, tak sa to bolo O.K. a bral som to ako winerror. Ale po
case to bolo uplne pravidelne pri pokuse ovladat TDR-ko po HPIB. Takze sa uz
vobec nic nedalo robit. Skusil som uplne vsetko od preinstalovania WIN a
skoncil som pri zakladnej konfiguracii rozlozenej po stole. Nejakou nahodou
som si vsimol, ze ak dam kartu s mainboardom do skrinky, tak sa konektor na
kabli dobre nezasunie do karty. Vadi mu tam ten kusocek plechu, ktory posobi
ako podlozka, takze kontakty na karte a konektore do seba dost dobre
nezapadaju. Vysledny efekt bol potom ten, ze karta sice detekuje pritomnost
zbernice, ale nie vsetky signaly boli prepojene. Cele to ostalo vysiet,
prave vtedy, ak sa potreboval prave jeden z nich... Takze stacilo vyrezat
dve spojky a nasunut dobre konektor. Od tych cias nie su ziadne problemy.

A.