Rychlo nabijacka NiCd s vybijanim

Norbert NAD norbertn
Středa Březen 17 11:42:12 CET 2004

Ahoj te !
Pred rokom som si zakupil nabijacku NiCd pod oznacenim V-1299. Pre tych co
mu nazov nic nehovory: jej funkcie boly nasledovne.- pred nabitim baterii ma
moznost baterie vybit, umoznuje naraz nabijat 4 ks bateriek od
mikrotuzkovych az po velke monoclanky, plus naviac este to dokaze nabijat
dve 9 Voltove baterie. Na lavej strane je trafo, a v pravej casti sa
ukladaju baterie.
V zaruke sa mi pokazila dva-krat. Teraz je po zaruke a zas uz nefunguje. Bol
som nuteny ju rozobrat, a zistil som, ze oznacenie integrovaneho obvodu bolo
zmazane !!! takze sam neviem za aky
typ mam ho nahradit. Ano mohol by som si rovno postavit novy, ved zapojeni
je mnoho. No nedopatral ste sa niekto co je to za typ IO. Ako viem tak aj v
susedovej nabijacke NiCd ma taktiez IO oznacenie zmazane ?  Co sa boja
vyrobcovia ze im to zacneme vyrabat ? Inac vsimol som si obchodoch, ze tieto
nabijacky vyrabaju rozny vyrobcovia, len zmenia nazov vyrobcu. Takze obal je
presne ten isty, aj funkcie. Mimochodom asi pred 11 mesiacmi ho testovala
SOI, a oznacila ho za cool tovar. Preto som bol aj hrdy na to, ze mam,
kvalitny vyrobok, az ked sa mi 2 krat za sebou nepokazila. Stalo sa to tak,
ze ked som dal vybijat baterie pred nabitim, tak sa neprepli do procesu
nabijania. Stale svietila kontrolka vybijania. Dik