skener Primax

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:11 CET 2004

Ahoj,
Povedlo se mi levne koupit skener Primax Color Mobil Pro. Je to ten, co
jezdi
po papiru. Ma to svoji kartu na ISA sbernici s moznosti volby adres 2800H,
2A00H, 330H a 340H. Je to vyrobek z roku 94 a spolupracuje to s programem
Twain, ten je dokonce z roku 91 a je urceny pro jakesi Windows 1 (s touto
vykopavkou jsem se nikdy nesetkal), chodil vsak pod Win 3.11.  Kdyz spustim
pod Win 95 skenovani, obrazek je barevny. Kdyz ho prenesu do Twainu, je uz
cernobily.
Pokousel jsem se stahnout novejsi verzi ovladace. Puvodni , verze 1.081
chodi na trech ze 4 uvedenych adres. Dva dalsi ovladace, V. 2.02 ( z r. 95 )
a 3. 00 z r. 96, ktere jsem nasel na www.primax-elec.com/newfiles.htm, pri
instalaci hlasi, ze karta neni pripojena, nebo dochazi na jeji adrese ke
konfliktu ( oboji mohu vyloucit ). Nema s tim nekdo zkusenosti? Poradi mi
nekdo, jak s tim skenovat pod Win95 barevne ? Napadlo mne take, ze si treba
Win
pamatuje, ze ty adresy pouziva puvodni ovladac (ten vsak neni pri instalaci
dalsiho spusteny). Jeste budu zkouset sehnat nejakou lepsi verzi Twainu.
Treba je to tim.

Vlada Andel

firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz , http://
www.mirnet.cz/vaelektronik