Prevodnik z BCD

Ota Kehar OKEHAR
Středa Březen 17 11:42:09 CET 2004

> Chtel jsem pouzit 4543 od SGS, ktera je s latch, ale jsem
> asi moc narocny a potreboval bych, aby to dovedlo zobrazovat treba
> i jenom prostredni carku (a pod.).Idealni by bylo kdyby tam byl
> latch.
> Potrebuju to k procesoru PIC jako display a nechci aby se procesor
> musel porad starat o display (kdyz muze delat uzitecnejsi veci).
> Vim ze neco podobneho kdysi vyrabel Farchild, ale nevim typ.

Nevim, kolik tech sedmisegmentovek bude, ale pokud by byly 4, tak je
idealnim resenim pouziti obvodu M5451 (35 segment LED driver). Tento
obvod se chova ja 35 bitovy registr, ktery komunikuje s nadrazenym
systemem pomoci 2 vodicu (CLK, DATA) + 2 na napajeni.
Pouzil jsem jej kdyz jsem delal s AT98c2051 hodiny se
sedmisegmentovkama a muzu jej pouze chvalit. Jeste jsem zapomel,
umoznuje i ridit jas tech segmentu (pomoci trimru).
Snad jsem na neco nezapomel.

   Ota  Kehar - student FEL           E-Mail: okehar@students.zcu.cz
              - astronom amater                OtasK@email.cz
Faculty of Electrical Engineering   HomePage: (Astronomicky koutek)
  University of West Bohemia              http://home.zcu.cz/~okehar/