Re Prevodnik BCD

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:42:09 CET 2004

Martin =?iso-8859-2?Q?=A9an=ECk?= p??e:

> Potrebuju to na buzeni pouze jednoho prvku
> a chtel jsem tam indikovat jakymkoliv jinym znakem
> nez cislici ( treba teckou, nebo prostredni carkou nebo...) ze to
> zarizeni je
> prepnute do programovaciho modu. Protoze na BCD je jeste multiplexer
> na klavesnici, myslel jsem si ze pokud sezenu driver na 7seg. ktery bude
>
> umet cokoliv jineho nez jen 9 cislic tak bych to tim adresoval a nejal
> zobrazoval
>
> Dik
> Martin
Ta sedmisegmentovka ma prece tecku - pak uz je staci obycejny D klopny
obvod nebo neco v tom stylu - pokud se neda na vystupu radice nastavit
logicka hodnota natrvalo. Jestli to nema zobrazovat nic jineho, tak
muzete takhle rozsvitit kterykoliv segment (neni mi jasne, jestli chcete
pouzivat segmentovku zaroven i na cisla). Jinak dekodery BCD obvykle
dokazou zobrazovat HEX cisla, vyzkousejte si, co zobrazi na cisla A-F.
To by taky mohlo stacit, ne?

Stepan Husek
husek@datis.cdrail.cz