digi osciloskop - A/D prevodnik

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:08 CET 2004

On Wed, 24 Nov 1999, PaPouch wrote:

> Ano, dela  ETC, je to 2 nebo 4 kanalovy osciloskop do 100MHz a stoji to asi
> 11.000 Kc. Velmi pekny vyrobek, a software je opravdu prehledne udelan, hral
> jsem si s tim parakrat a funguje to super.
>
> Spise jsem ale skepticky k ucelnosti mit osciloskop z pocitace.
> Prilezitostne urcite, ale jinak s tim pracovat trvale bych nechtel.  Je to

Snad mozna do notebooku pres PCMCIA , ale klasicka osciloskopicka karta do
PC je neprakticka - kam by se do toho bordelu na stole jeste veslo PC
i s monitorem ....

> vec nazoru, ale je to podobne, jako mit z PC udelanou televizi, i kdyby byla
> sebekvalitnejsi, je to nesikovne.

Zalezi co mate za HW - v PC si muzete vysilane porady treba ukladat do mpg.

|                             petrsi@jcu.cz                              |