digi osciloskop - A/D prevodnik

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:08 CET 2004

On Wed, 24 Nov 1999, Karel Kozlik wrote:

> skuste se na to podivat z druhe strany - kam by se do toho bordelu na stole
> vesel osciloskop :-))

At se divam jak se divam, porad se mi to nezda - monitor s klavesnici
zabira stejne mista jako velky osciloskop typu BM566a a ted jeste to PC.
Navic ovladani klasickeho osciloskopu je velmi intuitivni a da se delat
jednou rukou pri soucasnem mereni. Ovladani PC osciloskopu klavesnici
je ponekud neprakticke, ovladani mysi je lepsi ale jezdit s ni leda tak
po hlave - jinde uz misto neni. Nehlede na to ze v klavesnici se muzou
snadno 'ztracet' soucastky :-)

> je to samozrejme vec nazoru, ale ja na stole to PC uz mam, a zase tak moc
> nebastlim aby mi na stole prekazela dalsi krabice (osc.) - na druhou stranu
> kdyz uz neco delam a ozivuju, velmi casto se potrebuju podivat co to tam je
> za signal, tak si rikam ze najaka mala krabicka na par. portu (ktera by
> mohla byt klidne nekde pod stolem) by byla idealni (nebo jeste lepe ta isa
> karta, jenze ta by asi byla slozitejsi na zhotoveni)

Taky se prodaval osciloskop 'do ruky' s pripojenim k PC pres serial
kde bylo k videni lepsi rozliseni nez na displeji 12x20 . Ale parametru
ktere chcete rozhodne nedosahoval.

|                             petrsi@jcu.cz                              |